Βιβλία

leben und denken-exofyllo

Stogiannidis, Athanassios (2003). Leben und Denken. Bildungstheorien zwischen Theosis und Rechtfertigung. Eine Untersuchung zum Verhältnis von Evangelischer und Orthodoxer Religionspädagogik. Münster: LIT-Verlag.

Reihe: Symbol – Mythos – Medien, Bd. 8

* * *

metamonterno

Στογιαννίδης, Αθανάσιος (2003). Μεταμοντέρνο και Ορθόδοξη Χριστιανική Αγωγή. Ένας διάλογος με τους Jean François Lyotard, Wolfgang Welsch και Gianni Vattimo, Εκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.

ΣΕΙΡΑ: ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ – Τόμος 19 Διεύθυνση σειράς: Ιωάννης Κογκούλης.

* * *

Didaktiki ton symbolon

Στογιαννίδης, Αθανάσιος (2013). Η Διδασκαλία των λατρευτικών συμβόλων της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας. Διδακτική-θεωρητική προσέγγιση με βάση την αναλυτική ψυχολογία, την ερμηνευτική και τη σημειωτική, Θεσσαλονίκη 2013. Εκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδη,

ΣΕΙΡΑ: ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ – Τόμος 29 – Διεύθυνση σειράς: Ιωάννης Κογκούλης.

* * *

meletimata

Στογιαννίδης, Αθανάσιος (2013). Μελετήματα Σχολικής Παιδαγωγικής και Διδακτικής του Μαθήματος των Θρησκευτικών. Α’ . Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.

ΣΕΙΡΑ: ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ  – Τόμος 38 – Διεύθυνση σειράς: Ιωάννης Κογκούλης.

* * *

Filosofia tis paideiasΣτογιαννίδης, Αθανάσιος (2013). Φιλοσοφία της παιδείας και Χριστιανισμός. Μία στοχαστική περιδιάβαση στα ανθρωπολογικά μονοπάτια της ορθόδοξης και της προτεσταντικής θρησκευτικής παιδαγωγικής. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.

ΣΕΙΡΑ: ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΕΣ  – Τόμος 23 – Διεύθυνση σειράς: Ιωάννης Κογκούλης.

* * *

Εξώφυλλο Διδακτική Ανάλυση

Στογιαννίδης, Αθανάσιος (2014). Η Διδακτική Ανάλυση στα Σχολικά Εγχειρίδια του Μαθήματος των Θρησκευτικών. Εμπειρική έρευνα με εφαρμογή της Γεωμετρικής Διδακτικής Ανάλυσης (Ge.Di.An.). Θεσσαλονίκη: Δέσποινα Κυριακίδη.

ΣΕΙΡΑ: ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ & ΕΡΕΥΝΕΣ  – β” Περίοδος – Τόμος 42 – Διεύθυνση σειράς: Ιωάννης Κογκούλης – Πελαγία Κογκούλη.

* * *

Τα σχόλια έχουν κλείσει.